نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در میدان سیری، بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل دارای 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها برای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در همه ی اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو قرار دارد. فاصله هتل تعطیلات با ماشین تا فرودگاه جزیره 12 دقیقه می باشد.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

امکانات هتل تعطیلات کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل ویژه مسافران ، اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و...

 

 

 

 

هتل قائم کیش

 

هتل قائم کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است. این مجموعه تشکیل شده از دو ساختمان قدیمی و نوساز می باشد. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران مشترک استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازار ها دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. هتل قائم روبروی بازار زیتون واقع شده است.

آدرس هتل قائم کیش : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

 

 

 

 

هتل ستاره کیش

 

هتل ستاره کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش بنا شده است. طراحی این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد می باشد. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز هتل ستاره کیش با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را با کیفیت خوب برای مسافران تور کیش سرو می کند. فاصله هتل ستاره تا فرودگاه جزیره  حدود 10 دقیقه می باشد.

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

امکانات هتل ستاره کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

 

 

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 

 

 

 

 

هتل عالی قاپو کیش

 

هتل عالی قاپو کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا واقع گردیده است. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به نزدیکی آن به مرکز جزیره و مراکز خرید و تفریحی اشاره نمود. فاصله هتل عالی قاپو تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. این هتل شامل 28 اتاق و 152 تخت خواب می باشد. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق اشاره نمود. 

آدرس هتل عالی قاپو کیش :  میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

 

 




:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , ارزان ترین هتل کیش , مناسب ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: